işhayatı · Productivity · Zaman Yönetimi

Zaman Kazandıran Verimlilik Uygulamaları

Zaman Nasıl Kullanıyorsunuz? konulu yazımda farklı mağazalarda bir çok verimlilik uygulamaları olduğundan bahsetmiştim.

Kendi sloganlarıyla en çok kullandıklarımı aşağıda paylaşıyorum.Umarım kulllanbileceğiniz olanlar vardır.Bol verimli zamanlar!

productivityapplications

  • Google Calendar: Calendar app by Google
  • RescueTime: Time tracker of your online activities
  • Evernote: Digital workspace for your life
  • Wunderlist: Multiple category checklists
  • LastPass: Remember all your passwords
  • Pocket: Save articles and read them later
  • Buffer: Schedule your social media posts ahead of time
  • Latergram.me: Schedule your instagram posts ahead of time
  • Boomerang: Schedule your emails ahead of time
  • Pavlok: Habit changing wearable technology
  • Asana & Trello & Basecamp: Project management systems
  • Mailbox: Best way to manage your emails
  • Dropbox: Store and collaborate by sharing files
  • IFTTT: Automate tasks on your phone and computer
  • IQTELL: Perfect for GTD® & Inbox Zero

Bu yazı hoşunuza gittiyse hemen altta yer alan sosyal medya düğmeleri aracılığıyla paylaşarak ilgilenebilecek dostlarınızı haberdar edebilirsiniz.

Advertisements

One thought on “Zaman Kazandıran Verimlilik Uygulamaları

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s