Productivity · Zaman Yönetimi

Etkin Toplantılar için İpuçları

meetings

Toplantılarda daha üretken ve başarılı sonuçlar elde etmek için ipuçları ;

  • Toplantının tek bir konusu ya da amacı olduğundan emin ol
  • Ajandayı 24 saat önce mutlaka e-mail ile paylaş (Bu herkese geri bildirim sağlamak için zaman verir.)
  • 5 Dakika önce gel
  • Zamanında başla ve bitir
  • Hazırlıklı gel
  • Akıllı telefonun toplantı boyunca elinde olmasın
  • Kağıt kalem getir
  • İlintili tüm datayı paydaşlar ile paylaş
  • Konudan sapma
  • Söz Kesme
  • Kısa ve Özlü ol
  • Konu dışında konuşma ve yorum yapma!
  • Eksiksiz Katılım sağla
  • İnsanları değil fikirleri sorgula
  • 24 saat içinde e-mail ile takip et (Her işin başı takip!)

Bu tavsiyeler hoşunuza gittiyse hemen altta yer alan sosyal medya düğmeleri aracılığıyla paylaşarak ilgilenebilecek dostlarınızı haberdar edebilirsiniz.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s