3,5 seneden sonra…

3,5 seneden sonra burada ele aldığım yazılarımı gözden geçirdim. Bu zaman zarfında çok başka konularda tecrübe kazandığımı fark ettim. Yazıların çoğuna tekrar tekrar dönüş olmuş ki bu beni çok mutlu etti. Ancak yazdıklarımı gözlemlediğimde hep metodoloji üzerine olduğunu fark ettim ve bu nedenle yazdıklarımı farklı bir şekilde yorumlayıp insanı merkeze çekerek yeniden yazmaya karar verdim.

Tecrübe kazanmak ve paylaşmak hepimiz için çok değerli. Doğru kararlar ancak tecrübe ile alınabiliyor fakat tecrübe ise hatalı kararların bir sonucu olarak karşımıza çıkmakta.

Akıllı insanlar başkalarının tecrübelerinden yararlanır, inatçı insanlar her şeyi kendileri denemek ister – John Lubbock

Siz tecrübelerinizi çevrenizdekiler ile nasıl paylaşıyor musunuz?

Beklemede kalın:)

Bu yazı hoşunuza gittiyse hemen altta yer alan sosyal medya düğmeleri  aracılığıyla paylaşarak ilgilenebilecek dostlarınızı haberdar edebilirsiniz

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.